Instrukcja dodawania wydarzeń w ramach Gry o Karierę 2024
Aby dodać pierwsze wydarzenie wypełnij wszystkie pola w poniższym w formularzu dostępne pod panelem logowania.
WAŻNE!
- Podana nazwa użytkownika lub adres e-mail (pierwsze pole) oraz hasło (drugie i trzecie pole) będą umożliwiały zalogowanie się na swoje konto po dodaniu pierwszego wydarzenia.
- Prosimy o dokładnie uzupełnienie wszystkich pól formularza.
- Jeśli dane wydarzenie będzie powtarzać się w ciągu tygodnia Gry o Karierę 2024, prosimy o wpisanie wszystkich dni i godzin, w których będzie się ono odbywać. Np. konsultacje z doradcą zawodowym będą odbywały się w poniedziałek, środę i piątek między 9:00 a 13:00 – od razu w jednym formularzu odpowiednio wypełniamy pola odnoszące się do tych trzech dni.
- Aby potwierdzić przesłanie formularza i dodanie wydarzenia, proszę uzupełnić pole z captchą oraz kliknąć „prześlij”.
Formularz po przesłaniu trafi do weryfikacji administratorów strony. Dodane przez Państwa wydarzenie będzie widoczne na stronie w zakładce Wydarzenia 2024 – Akademickie Biuro Karier (usz.edu.pl) po opublikowaniu go przez administratorów.
Aby edytować dodane wydarzenie
Zaloguj się nazwą/adresem e-mail oraz hasłem podanym w formularzu podczas dodawania pierwszego wydarzenia, a następnie kliknij Edit przy wydarzeniu, które chcesz edytować. Edycja będzie możliwa po zatwierdzeniu dodania wydarzenia na stronę przed administratorów.
Panel logowania jest dostępny u góry strony w zakładce Wydarzenia 2024 – Akademickie Biuro Karier (usz.edu.pl)
Aby dodać kolejne wydarzenie
Zaloguj się nazwą/adresem e-mail oraz hasłem podanym podczas dodawania pierwszego wydarzenia, a następnie uzupełnij formularz dla kolejnego wydarzenia i kliknij „prześlij”. Procedura akceptacji oraz ewentualnej edycji będzie taka sama, jak dla pierwszego wydarzenia.