Personal branding

Nazwa Biura: Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Szczecińskiego
Nazwa Uczelni: Uniwersytet Szczeciński
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Rodzaj wydarzenia:
  • warsztaty
Forma wydarzenia: stacjonarne
Pon.: nie dotyczy
Wt.: nie dotyczy
Śr.: nie dotyczy
Czw.: 9 marca 2023 (czwartek)
W godzinach: 13.00 - 15.00
Pt.: nie dotyczy
Opis wydarzenia:

Robert Lewandowski, Weronika Sowa, Deyn. Gorące nazwiska – nie trzeba umieszczać żadnych zdjęć, żebyśmy wiedzieli kim są, jak wyglądają i jak żyją. Od wielu lat pracują na to, żeby świat ich kojarzył. Jak Cię widzą, tak Cię piszą – stare przysłowie polskie ostatnimi czasy zyskało bardzo na świeżości. Wszyscy jesteśmy obecni w internecie. Głównie w mediach społecznościowych. Piszemy tam merytorycznie komentarze, głosimy swoje poglądy, publikujemy głupotki, memiki i filmy z wakacji. Widzą to nasi znajomi i… rekruterzy, szefowie, koledzy szefów i algorytmy wyszukiwarek. Trzeba dbać o markę osobistą – swój wizerunek w sieci. Już dzisiaj warto pomyśleć o sobie jak o firmie i pokazywać się korzystnej strony.

Zapraszamy na warsztaty z podstaw personal brandingu – przyjrzymy się sobie jak firmie. Popracujemy na Bussines Model Canvas, które uwypukli Wam wasze mocne i słabe strony, pokaże gdzie marnujecie czas i energię oraz co Was napędza do działania. Poznacie też podstawy tworzenia profesjonalnego wizerunku oraz mechanizmy, które pomogą Wam lepiej załatwiać sprawy. Bez szarlataństwa, bez zmieniania mindsetu, bez kursu za 999 zł (w promocji).

Warsztaty poprowadzą doradcy Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego Technopark Pomerania :

Jakub Gibowski
Specjalista ds. komunikacji i PR z doświadczeniem projektowym oraz wykładowca akademicki. Wspiera organizacje w budowaniu angażującej marki oraz strategii promocji. FRISowy wizjoner – szybko odnajduje alternatywne rozwiązania, przeprojektowuje plany, aby pasowały do obecnej sytuacji, błyskawicznie generuje nowe pomysły. Od lat związany ze strefą wizualną – fotografią, filmem, transmisjami na żywo. Ma oko do szczegółów. Posiada certyfikaty AgilePM – Foundation i Practitioner, Design Thinking/ Service Design, User Experience Design oraz tworzenie innowacyjnych modeli biznesowych.
Interesuje się fotografią natychmiastową (Polaroid), bushcraftem oraz wspinaczką. Kocha jamniki.

Magdalena Mikołajczak
Specjalizuje się w budowaniu skutecznych modeli biznesowych oraz opracowywaniu optymalnych strategii działania, które pozwalają sprawniej osiągać wyniki i pomagają w prawidłowym prowadzeniu firmy. Jej priorytetem jest słuchanie i poznawanie potrzeb Klienta. Posiada certyfikaty: PRINCE 2 AB, PRINCE2 Foundation i Practitioner, AgileBA® (Agile Business Analyst) Foundation oraz AgilePM – Foundation i Practitioner, Design Thinking/ Service Design, User Experience Design czy tworzenie innowacyjnych modeli biznesowych.
Mówi o sobie: „Urodziłam się w butach do fitnessu i z książką w ręku – nie mogłabym bez tego żyć”. FRISowy badacz – lubi struktury oraz wnikliwie analizuje wszystkie informacje. Na co dzień pracuje ze STARTUPami