Zarządzanie projektami w praktyce
- szkolenie
Wiedza nabyta podczas szkolenia: Właściwe zaplanowanie projektu na wszystkich jego etapach; Zaplanowanie pracy przy realizacji kilku projektów równocześnie; Dopasowanie narzędzi zarządzania projektami do specyfiki pracy projektowej; Techniki monitorowania i sterowania projektem
Umiejętności nabyte podczas szkolenia: Praktyczne umiejętności z zarządzania projektami, zdobyte w oparciu o przykłady z realnych projektów prowadzonych przez trenera w firmie z branży automotive.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie do zarządzania projektami – podstawowe pojęcia, przegląd stosowanych metodyk, największe problemy w zarządzaniu projektami, najlepsze praktyki w realizacji projektów;
2. Jak znaleźć czas na projekt i radzić sobie z problemami w czasie realizacji? ustalanie priorytetów dla wielu projektów, angażowanie kluczowych osób w projekt, efektywność indywidualna – planowanie pracy własnej, radzenie sobie z „wrzutkami”; co robić w razie zmiany priorytetów i obciążenia pracą, efektywność zespołowa – zasady efektywnej pracy w zespole, spotkania i efektywne maile;
3. Planowanie projektu przez uczestników
Prowadzący: Mariusz Michałowski
– – –
Szkolenie w ramach cyklu szkoleń BK UP! – Biurokarierowy Kurs Umiejętności Praktycznych organizowany przez Biuro Karier Politechniki Wrocławskiej.